Szanowni Państwo,
W załączeniu przesyłamy wzory pism dotyczących zmian w realizowanych projektach. W przypadku, gdy Wydział/Jednostka organizacyjna korzysta z własnych wzorów, prosimy aby były w nich uwzględnione poniższe wytyczne BOB.
Wzory pism:
Pismo o zmianę przesyłane do BOB powinno być podpisane przez kierownika projektu i zaakceptowane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej. W przypadku zmian finansowych i przedłużeń wymagana jest akceptacja Pełnomocnika Kwestora w jednostce lub osobę upoważnioną przez Pełnomocnika Kwestora. Za poprawność przekazanych danych finansowych odpowiada Pełnomocnik Kwestora Jednostki Organizacyjnej.
Instrukcja przesyłania i nazywania dokumentów nadsyłanych drogą mailową do BOB:
Dokumenty należy przesyłać na adres:
- BOB@adm.uw.edu.pl – podania/bieżące dokumenty/zapytania
- raporty.kwestura@adm.uw.edu.pl – raporty roczne/końcowe
Tytuł maila i nazwa dokumentu:
- nazwisko_imię_nazwa_jednostki_organizacyjnej_nazwa_ nr_konkursu_nr_GR_rodzaj_zmiany,
np.: Kowalski_Jan_WMIM_Preludium 20_GR-9999_przedłużenie

W przypadku przesyłania umów konsorcjum/porozumień prosimy o wskazanie kierownika projektu po stronie UW.
Przy stosowaniu skróconych nazw jednostek organizacyjnych UW prosimy o korzystanie z dokumentu OBWIESZCZENIA NR 27 REKTORA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO z dnia 1 grudnia 2023 r. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego obwieszczenia nr 22 Rektora Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 13 sierpnia 2020 r. o ogłoszeniu skrótów nazw jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warszawskiego oraz nazw jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warszawskiego w języku angielskim
Zmiany finansowe oraz przedłużenia przed wpłynięciem do BOB, wymagają akceptacji Pełnomocnika Kwestora oraz Kierownika Jednostki Organizacyjnej.
Wzory pism: