Wzory pism dotyczących zmian w realizowanych projektach

Szanowni Państwo,

W załączeniu przesyłamy wzory pism dotyczących zmian w realizowanych projektach. W przypadku, gdy Wydział/Jednostka organizacyjna korzysta z własnych wzorów, prosimy aby były w nich uwzględnione poniższe wytyczne BOB.

Wzory pism:

Pismo o zmianę przesyłane do BOB powinno być  podpisane przez kierownika projektu  i zaakceptowane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej. W przypadku zmian finansowych i przedłużeń wymagana jest akceptacja Pełnomocnika Kwestora w jednostce lub osobę upoważnioną przez Pełnomocnika Kwestora. Za poprawność przekazanych danych finansowych odpowiada Pełnomocnik Kwestora Jednostki Organizacyjnej.

Instrukcja przesyłania i nazywania dokumentów nadsyłanych drogą mailową do BOB:

Dokumenty należy przesyłać na adres:

Tytuł maila i nazwa dokumentu:

  • nazwisko_imię_nazwa_jednostki_organizacyjnej_nazwa_ nr_konkursu_nr_GR_rodzaj_zmiany,
    np.: Kowalski_Jan_WMIM_Preludium 20_GR-9999_przedłużenie
Podanie-zmiana w grancie

W przypadku przesyłania umów konsorcjum/porozumień prosimy o wskazanie kierownika projektu po stronie UW.

Przy stosowaniu skróconych nazw jednostek organizacyjnych UW prosimy o korzystanie z dokumentu OBWIESZCZENIA NR 27 REKTORA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO z dnia 1 grudnia 2023 r. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego obwieszczenia nr 22 Rektora Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 13 sierpnia 2020 r. o ogłoszeniu skrótów nazw jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warszawskiego oraz nazw jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warszawskiego w języku angielskim

Zmiany finansowe oraz przedłużenia przed wpłynięciem do BOB, wymagają akceptacji Pełnomocnika Kwestora oraz Kierownika Jednostki Organizacyjnej.

Wzory pism:

Posted in Informacje, Krajowe projekty badawcze, Wiadomości.