Szanowni Państwo,
aktualne informacje nt. zakupu certyfikatów są dostępne na stronie https://it.uw.edu.pl/pl/uslugi/UslugiZakupyPodpisy/
Tu znajdują się informacje jak zamówić podpis kwalifikowany lub przedłużyć certyfikat (dokument na dysku Google Drive)
Podpis elektroniczny – jak się podpisuje dokument certyfikatem |
Podpowiadamy: Zgodnie z Komunikatem Kwestora nr 1/2016 z 30 marca 2016 roku w sprawie zmian w zakresie odliczenia podatku VAT obowiązujących od 1 stycznia 2016 roku na formularzu zamówienia certyfikatu najbezpieczniej zaznaczyć BRAK ODLICZENIA
U W A G A
Informacja NCN: W związku z rozstrzygnięciem konkursów OPUS 16, Preludium 16, Sonata 14 uprzejmie informujemy, że obsługa administracyjna umowy i projektu przebiegać będzie wyłącznie w formie elektronicznej.
Umowa o realizację i finansowanie projektu badawczego będzie, po otrzymaniu decyzji o przyznaniu finansowania, dostępna do wygenerowania przez kierownika projektu
z systemu OSF.
Elektroniczną wersję umowy należy podpisać podpisem kwalifikowanym w standardzie PAdES przez osobę/y reprezentującą/e jednostkę oraz kierownika projektu.
- Bezpieczny podpis elektroniczny można zakupić poprzez Dział Wsparcia Informatycznego UW. Informację na temat procedury zakupu znajdą Państwo TUTAJ
|
Jednocześnie informujemy, że:
- Decyzje pozytywne będą wysyłane elektronicznie na adres jednostki i kierownika podane we wniosku;
- w związku z pismem Dyrektora NCN (https://www.ncn.gov.pl/aktualnosci/2018_02_07_ulatwienia_ncn_pismo) koszty kwalifikowalne od tej edycji konkursów to koszty poniesione od dnia uprawomocnienia* (nie jest to równoznaczne z otrzymaniem) się decyzji Dyrektora Centrum i mogą obejmować również koszty zakupu podpisów kwalifikowanych;
- od tej edycji konkursów wykaz zaplanowanej do zakupienia lub wytworzenia aparatury naukowo-badawczej, urządzeń lub oprogramowania nie będzie załącznikiem do umowy.
*Więcej informacji na stronie https://www.ncn.gov.pl/finansowanie-nauki/informacje-dla-wnioskodawcow