Celem programu jest wsparcie polskich czasopism naukowych w realizacji strategii ich rozwoju obejmujących działania zmierzające do podniesienia poziomu praktyk wydawniczych i edytorskich, zwiększenia wpływu czasopism na rozwój nauki oraz utrzymania się czasopism w międzynarodowym obiegu naukowym.
Termin na składanie wniosków upływa:
- 20 października 2021 w Biurze Obsługi Badań
- 5 listopada 2021 r. godz. 16:00 w MEiN – po tym terminie Wnioskodawcy nie będą mieli możliwości wysłania wniosku w OSF.
Aby złożyć wniosek o przyznanie dotacji, należy:
- wypełnić i wysłać formularz w systemie OSF,
- wygenerować w systemie „wersję do podpisu” – obejmuje ona wyłącznie część A wniosku, zawierającą informację, o jaką dotację ubiega się Wnioskodawca, oświadczenie kierownika podmiotu o zgodności danych podanych w systemie OSF ze stanem faktycznym i prawnym.
Informacje o programie „Rozwój czasopism naukowych” dostępne są na stronie MEiN: https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/rozwoj-czasopism-naukowych
- W sekcji Kierownik podmiotu:
- W sekcji Osoby przygotowujące wniosek:
- W sekcji Elektroniczna wysyłka:
- Konto bankowe: 60 1240 6292 1111 0010 4342 7452 (Bank Polska Kasa Opieki SA, ul. Grzybowska 53/57, 00-950 Warszawa)
Biuro Obsługi Badań udostępni Państwu następujące załączniki:
- zaświadczenia o udzieleniu pomocy de minimis, pomocy de minimis w rolnictwie i pomocy de minimis w rybołówstwie, jakie UW otrzymał w roku podatkowym, w którym ubiega się o pomoc, oraz w okresie 2 poprzedzających go lat podatkowych,
- informacje niezbędne do przyznania pomocy, określone w przepisach dotyczących zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis, wydanych na podstawie art. 37 ust. 2a ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2021 r. poz. 743),
- Upoważnienie – Pełnomocnictwo dla Prorektora do podpisywania wniosków.
O kopię aktualnego wypisu z rejestru dzienników i czasopism, proszę się zwrócić do Sądu Okręgowego w Warszawie, VII Wydział Cywilny Rodzinny i Rejestrowy z pisemnym wnioskiem oraz uiścić opłatę sądową.
Wnioskodawca powinien przesłać do BOB:
- wniosek-wydruk aktualny stan wniosku
– z podpisem Dziekana/Prodziekana i
– Pełnomocnika Kwestora na Wydziale
oraz
- Wygenerowaną część A wniosku, czyli pobrany z OSF pdf wniosku cz. A do podpisu elektronicznego Rektora
Po uzyskaniu elektronicznego podpisu Rektora wniosek zostanie odesłany w celu dołączenia w systemie OSF i wysłania wniosku.
Prosimy o przesyłanie wniosków do:
- Ewa Łuczyńskiej
tel.: 22 55 20 886
e-mail: Ewa.Luczynska@adm.uw.edu.pl
Materiały
- Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 sierpnia 2021 r. w sprawie programu „Rozwój czasopism naukowych”
- Komunikat Ministra Edukacji i Nauki z dnia 2 września 2021 r. w sprawie naboru wniosków do programu „Rozwój czasopism naukowych”
https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/rozwoj-czasopism-naukowych