Wnioski można składać wyłącznie za pośrednictwem Zintegrowanego Systemu Usług
dla Nauki (system ZSUN/OSF) https://osf.opi.org.pl/ od 1 grudnia do 31 grudnia 2021 r.
Termin wewnętrzny składania wniosków to 20 grudnia 2021 r.
Składany wniosek powinien być zaakceptowany przez Dziekana/Kierownika Jednostki
i Pełnomocnika Kwestora na Wydziale.
Szczegółowe informację: https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/informacja-na-temat-skladania-wnioskow-o-stypendia-ministra-wlasciwego-do-spraw-szkolnictwa-wyzszego-i-nauki-dla-wybitnych-mlodych-naukowcow-w-grudniu-2021-r
Do wniosku należy dołączyć skan pełnomocnictwa Prorektor UW ds. badań. W związku
z tym, przed rozpoczęciem uzupełniania formularza w systemie OSF, proszę wysłać prośbę
o przesłanie takiego dokumentu na adres anna.wawryszewicz@adm.uw.edu.pl
Obieg dokumentów na UW:
|
Wniosek należy pobrać z systemu OSF
Wniosek musi zawierać akceptację (podpis) Dziekana/Kierownika Jednostki i Pełnomocnika Kwestora.
⇒ Jeśli Dziekan/Kierownik Jednostki ma podpis elektroniczny, podpisuje wniosek na 1-wszej stronie.
⇒ Jeśli nie ma podpisu elektronicznego – prosimy o załączenie skanu podpisanej przez niego 1-wszej strony wniosku
⇒ Pełnomocnik Kwestora podpisuje się na pierwszej stronie wniosku |
|
KOMPLET DOKUMENTÓW, tj.
- Wniosek z podpisami Dziekana/Kierownika Jednostki i Pełnomocnika Kwestora
- Wniosek PDF (czysty) do podpisu prof. Z. Lalaka
prosimy przesłać do Biura Obsługi Badań tylko elektronicznie i w jednym e-mailu na adres anna.wawryszewicz@adm.uw.edu.pl |
|
Podpisany przez Prorektora wniosek zostanie odesłane na adres e-mailowy, z którego został nadesłany |
|
Wniosek należy zamieścić w systemie OSF (w zakładce ELEKTRONICZNA WYSYŁAKA) poprzez dodanie podpisanego wniosku w miejscu Plik podpisany elektronicznie, a następnie wysłać do MEiN (przycisk WYŚLIJ DO MINISTERSTWA)
Wniosek uznaje się za wysłany, gdy jego status w systemie ZSUN/OSF ma status „wysłany”.
|
Informacji udziela:
mgr Anna Wawryszewicz
tel.: 22 55 24 216
e-mail: anna.wawryszewicz@adm.uw.edu.pl