Szanowni Państwo,
zgodnie z informacją OPI jednym z powodów, dla których są problemy z zaczytaniem pliku „Potwierdzenie złożenia wniosku – podmiot” do OSF może być to, że po pobraniu pliku wnioskodawca ponownie odblokowuje wniosek. W takim przypadku system może zweryfikować dokument negatywnie.
ROZWIĄZANIE: Nie odblokowujemy wniosku po pobraniu „Potwierdzenia złożenia wniosku – podmiot”
Inny powód: próby naprawienia uszkodzonego pliku pobranego z OSF. UWAGA: po pobraniu w sekcji ELEKTRONICZNA WYSYŁKA w OSF dokumentu Potwierdzenie złożenia wniosku – podmiot w pdf pojawia się błąd podpisu.
Proszę nie próbować poprawiać tego błędu, tak ma być:
Dokument z błędem podpisu osf „Potwierdzenie złożenia wniosku – podmiot” proszę przesyłać do podpisu wraz z pozostałymi, czyli
do Biura Obsługi Badań w jednym mailu na adres: bob@adm.uw.edu.pl. |
My odeślemy Państwu podpisany dokument Potwierdzenie złożenia wniosku – podmiot, który w panelu podpis będzie wyglądał następująco: