Wnioski NCN i POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA WNIOSKU PRZEZ OSOBĘ REPREZENTUJĄCĄ PODMIOT

Szanowni Państwo,

zgodnie z informacją OPI jednym z powodów, dla których są problemy z zaczytaniem pliku „Potwierdzenie złożenia wniosku – podmiot” do OSF może być to, że po pobraniu pliku wnioskodawca ponownie odblokowuje wniosek. W takim przypadku system może zweryfikować dokument negatywnie.
ROZWIĄZANIE: Nie odblokowujemy wniosku po pobraniu „Potwierdzenia złożenia wniosku – podmiot”

Inny powód: próby naprawienia uszkodzonego pliku pobranego z OSF. UWAGA: po pobraniu w sekcji ELEKTRONICZNA WYSYŁKA w OSF dokumentu Potwierdzenie złożenia wniosku – podmiot w pdf pojawia się błąd podpisu.

Proszę nie próbować poprawiać tego błędu, tak ma być: 

Dokument z błędem podpisu osf „Potwierdzenie złożenia wniosku – podmiot” proszę przesyłać do podpisu wraz z pozostałymi, czyli

  • wniosek,
  • zgodę Dziekana/Kierownika Jednostki,
  • kosztorys z podpisem Pełnomocnika Kwestora

 do Biura Obsługi Badań w jednym mailu na adres: bob@adm.uw.edu.pl.

My odeślemy Państwu podpisany dokument Potwierdzenie złożenia wniosku – podmiot, który w panelu podpis będzie wyglądał następująco:

Takie „Potwierdzenie złożenia wniosku – podmiot” należy załączyć do wniosku w systemie OSF w sekcji Elektroniczna wysyłka
– Potwierdzenie złożenia wniosku – podmiot w miejscu Potwierdzenie podpisane elektronicznie:
Proszę pamiętać o wysłaniu wniosku w systemie OSF PO UZYSKANIU PODPISÓW (przycisk Wyślij do NCN w sekcji Elektroniczna wysyłka)
Posted in Wiadomości.