W dniu 1 czerwca 2025 r. został uruchomiony w systemie OSF nabór wniosków w ramach konkursu nr 7 na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego oraz specjalnej infrastruktury informatycznej na 2026 rok..
Uprzejmie informujemy, że w związku ze zmianą rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie szczegółowych kryteriów i trybu przyznawania środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego oraz specjalnej infrastruktury informatycznej oraz oceny raportu z ich wykorzystania (Dz. U. z 2019 r. poz. 893, z późn. zm.), wnioski o finansowanie utrzymania aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego oraz specjalnej infrastruktury informatycznej na rok 2026 należy składać do 30 czerwca 2025 r.
Po tym terminie wnioskodawcy nie będą mieli możliwości wysłania wniosku w systemie OSF.
Termin na składanie wniosków upływa:
- 23 czerwca 2025 r. w Biurze Obsługi Badań
- 30 czerwca 2025 r. w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Aby złożyć wniosek o przyznanie ww. dotacji, należy wypełnić wniosek w systemie OSF oraz wygenerować w systemie wniosek do podpisu.
W sekcji OSOBY PRZYGOTOWUJĄCE WNIOSEK należy wpisać dane prof. dr hab. Zygmunta Lalaka, Prorektora UW ds. badań:

W sekcji Kierownik podmiotu:

Wnioskodawca powinien przesłać do BOB:
oraz
Po uzyskaniu elektronicznego podpisu Prorektora wniosek zostanie odesłany w celu dołączenia w systemie OSF i wysłania do Ministerstwa. W systemie OSF należy załączyć również Upoważnienie do podpisania wniosku, które zostanie odesłane do Wnioskodawcy wraz z podpisanym wnioskiem. Prosimy o przesyłanie wniosków do:
|
Wnioski, które nie wpłyną do Ministerstwa w terminie do 30 czerwca 2025 r., pozostaną bez rozpoznania.
Materiały