Uprzejmie przypominamy, że w systemie OSF można składać wnioski o przyznanie środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego (SPUB) lub specjalnej infrastruktury informatycznej (SPUBi).
Termin na składanie wniosków upływa:
- 19 sierpnia w Biurze Obsługi Badań
- 31 sierpnia 2022 r. w MEiN – po tym terminie Wnioskodawcy nie będą mieli możliwości wysłania wniosku w OSF.
Aby złożyć wniosek o przyznanie dotacji, należy:
- wypełnić i wysłać formularz w systemie OSF,
- wygenerować w systemie „wersję dla Ministerstwa” – obejmuje ona wyłącznie część A wniosku, zawierającą informację, o jaką dotację ubiega się Wnioskodawca, oświadczenie kierownika podmiotu o zgodności danych podanych w systemie OSF ze stanem faktycznym i prawnym.
W sekcji OSOBA PRZYGOTOWUJĄCA WNIOSEK należy wpisać dane prof. dr hab. Zygmunta Lalaka, Prorektora UW ds. badań.
- Nr rachunku bankowego do wniosku: 60 1240 6292 1111 0010 4342 7452 (Bank Polska Kasa Opieki SA)
Uprzejmie prosimy o zaznaczenie właściwego sposobu przesyłki:
W sekcji Kierownik podmiotu:
Wnioskodawca powinien przesłać do BOB:
oraz
Po uzyskaniu elektronicznego podpisu Rektora wniosek zostanie odesłany w celu dołączenia w systemie OSF i wysłania wniosku. Prosimy o przesyłanie wniosków do:
lub
|
Wnioski, które nie wpłyną do Ministerstwa w terminie do dnia 31 sierpnia 2022 r., pozostaną bez rozpoznania.
Materiały